ســــــلوکـــــ

نه سازش نه تسلیم .....یار ولایت هستیم

ســــــلوکـــــ

نه سازش نه تسلیم .....یار ولایت هستیم

ســــــلوکـــــ

نلرزد دل ما ز تحدید و تحریم
ره ما حماسه ست نه سازش نه تسلیم

پیام های کوتاه
نویسندگان

ملت ایران مذاکرات را زیرنظر داشته باشد…

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲ ب.ظ

 

 امروز متأسّفانه انسان مشاهده میکند در برخى از فاصله‌ها و مقاطع حرفهایى زده می شود از سوى دشمنان؛ این براى مردم ما مایه‌ى عبرت است. در همین مذاکرات گوناگونى که در این روزها انجام میگیرد، ملّت ایران این مذاکرات را زیر نظر داشته باشند؛ اظهارنظرهاى بى‌ادبانه‌ى مسئولان آمریکایى را مردم ببینند، زیر نظر داشته باشند، دشمن را بشناسند. بعضیها میخواهند نظر مردم را از دشمنىِ دشمن منصرف کنند؛ نه، ببینید دشمنى را، ببینید دورویى را.

رهبر انقلاب ۱۹ بهمن ۹۳

 

۱ آیا می دانید ایران طبق توافقنامه؛ هر گونه پیشرفتی در تأسیسات غنی سازی نطنز، فردو و رآکتور اراک را متوقف می کند؟ و حتی ظرف ۶ ماه آینده تمام ذخایر اورانیوم ۲۰% غنی شده خود را از بین می برد؟

۲ آیا می دانید ایران تعهد کرده که هیچ تأسیساتی برای غنی سازی ایجاد نخواهد کرد و حتی تولید سانتریفیوژ را متوقف کند، مگر جهت جایگزینی سانتریفیوژهای معیوب؟

۳ آیا می دانید با این توافق نامه زمان عادی شدن شرایط و برداشته شدن تحریم ها ۲۰ سال دیگر است و طبق تجربه حتی بعد از بیست سال هم آمریکایی ها می توانند باز بهانه بیاورند و تحریم ها را ادامه بدهند.

۴ آیا می دانید طبق توافقنامه؛ ایران به پولهای بلوکه شده‌ی قبلی خود هیچ دسترسی‌ای ندارد و فقط می تواند بخش کوچکی از پولهای فروش آتی نفت خود را بدست بیاورد؟

۵ آیا می دانید طبق توافق نامه ی ژنو، ایران باید دیگر قطعنامه های شورای امنیت را هم به سرانجام رضایت بخشی برساند و این یعنی دخالت آمریکا در برنامه موشکی ایران و دست کشیدن ایران از حمایت حزب الله لبنان، که موضوع سایر تحریمهاست؟ و در غیر اینصورت هیچ تحریمی از تحریمهای شورای امنیت و اروپا و آمریکا برداشته نخواهد شد؟

۶ آیا می دانید یک توافق محرمانه دیگر میان وزارت خارجه و آمریکا و اروپا وجود دارد؟ به راستی چرا مذاکرات مقامات وزارت امور خارجه باید از ملت ایران، شخصیت ها و نهادهای ذیربط، و حتی نمایندگان ملت در مجلس مخفی بماند؟

۷ آیا می دانید بعد از پذیرش قانونی پروتکل الحاقی در گام نهایی غربی ها اجاره دارند هر نقطه ای از کشورمان را که بخواهند طی ۲۴ ساعت بازدید کنند. تمامی مراکز نظامی، موشکی، نقاط حساس، زاغه های موشکی و حتی خانه‌ی من و شما!

جنبش مردمی دفاع از استقلال ایران

 

۹۲/۱۲/۰۸
علی غریب

نظرات  (۱)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/37273
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی